Značka Supreme ukradla farmárom logo, tí zo seba urobili modelov a zapózovali v jej kolekcii

Zdieľaj
Tweetuj
Z farmárov sa stali noví modeli jednej z najvyhypovanejších módnych značiek súčasnosti. Foto: Instagram.com/farmlandfoods

Obľúbená módna značka Supreme si už tak trochu urobila zvyk z "požičiavania" si známych log či sloganov do jej kolekcií. To však jej veľkej fanúšikovskej základni rozhodne neškodí a značka sa stala globálnym fenoménom. Nikto však asi nečakal, že sa bude Supreme v novej kolekcii na jeseň/zimu 2018 inšpirovať farmou, ktorá vyrába bravčové produkty.

Farmland Foods je najväčším producentom bravčového mäsa v Amerike a jeho logo pozostáva z obdĺžnika, v ktorom je oblak. Veľmi podobné logo predstavila táto módna značka na svojich šiltovkách z novej kolekcie. Namiesto názvu Farmland je na ňom však nápis Supreme.

Originálne logo Farmland:

Podobnosť týchto log si všimla samotná firma Farmland, ktorá na svojom Twitteri zverejnila obrázok šiltovky Supreme so slovami: "Supreme, to logo je nám veľmi povedomé. Čo keby ste nám poslali zopár kúskov?"

Za 24 hodín stihol tento tweet získať cez 13-tisíc lajkov, viac než 200 komentárov a 4000 zdieľaní, ostatné príspevky tejto firmy majú pritom okolo 10 reakcií.

Keďže sa však Supreme k ničomu nemal, farmári sa rozhodli vziať celú situáciu do svojich rúk a módnu značku "vytrollovať". Nafotili vlastný fashion editoriál, ktorý zverejnili na svojom Instagrame.

Postarší farmári si na seba obliekli kúsky z kolekcie Supreme a pózujú medzi slamou v maštaliach. Výsledok je naozaj vtipný, k čomu prispievajú aj popisky k jednotlivým fotkám, ako napríklad: "Urban/vidiecka spolupráca", či "Urobili sme vlastné fotenie s najlepšími modelmi." alebo "Kolekcia jeseň/zima: pre šťavnatý look rovnaký ako naša slanina."

Tento farmársky editoriál sa dostal na prestížne stránky po celom svete a farmári si tak zabezpečili naozaj skvelú reklamu. Supreme sa k tomuto vydarenému pranku ešte nevyjadril, no taktiež si pravdepodobne na túto publicitu veľmi nesťažuje.

A čo ty, páčia sa ti takýto modeli?:)

Zdroj: Adweek

Zobraziť komentáre